RSS

29 Jul

Csütörtökön és pénteken nem tudom mi volt a kedves TL-mel, de folyton beszélgetni akart, h így az operáció, meg úgy az operáció, és tartsuk meg azt a meetinget, amit még hónapokkal ezelőtt beállítatott velem, aztán mindig lemondta. Szerencsére megúsztam, mivel hol L nem volt a helyén, hol meg én, és ugye mindketten kellünk. Gondolom jövő héten majd bepótoljuk, bár inkább egy gyökérkezelés, de hát nincs mit tenni. Azt hiszem jövő héten lesz megint team meeting is, amit kint akarnak megtartani a Kopaszin. Semmi kedvem hozzá. Annyira erőltetettnek érzem az ilyeneket, aki akar úgyis szervez a másikkal meló utáni közös programot, aki meg nem, annak valószínűleg megvan az oka. Nekem az, h a kollégáim jelentős hányadát egy beképzelt, inkompetens, idiótának tartom, aki még rosszindulatú is. Mégis miért akarnám ilyen emberekkel tölteni az időmet?
Őszintén nem tudom mi lesz az accountunkkal, amikor szeptemberben beindul, majd a migrálás, és özönlenek majd be az új requestek. Mind a lead SDM-ünk, mind az itteni SDM-ink kicsit olyanok, mint a fejetlen csirkék. Pénteken nagyon közel álltam hozzá, h a network SDM-nek megírjam, h nyugodjon már le a picsába, és ne kavarjon itt összevissza, mert csak megnehezíti mindenki munkáját, és félretájékoztatja a clientet. Remélem belerázódnak majd, de egyelőre az operációból mindenki felhúzott szemöldökkel néz rájuk, h gyerekek, szuszá legyen már, tudjuk mi a dolgunk.

A héten párszor beszélgettem donnal, mint kiderült otthon áll a bál, mert a legkisebb fiú gyermek sikeresen teherbe ejtette az ex jegyesét. Nem tudom, h most mi kettejük kapcsolatának státusza, de őszintén remélem, h ha már megtartják a gyereket, akkor tényleg gondoskodni akarnak róla, és félre tudják tenni a nézeteltéréseiket. Azért don anyukájának arcát megnéztem volna, amikor megtudta. Engem nem egyszer pocskondiázott a hátam mögött vagy vágta a fejemhez, h rosszul látom a dolgokat, csak azért, mert más volt a véleményem.

J, mint jééééézusom, h mennyire nem bírjuk ki. A csendes, nem szól hozzám dolog csütörtök reggelig tartott, utána hozta a szokásos formáját, de ez kb. semmi volt a péntekhez képest. Reggel még csak méregettük egymást, aztán elmentünk kajáért, nem tudom már mit szólt be, de tele volt mindkét keze, én meg megvakargattam a hasát, amitől kicsit bekattant, mivel nem számított rá. Kaja után egy órát ültünk kint kávézás címszóval, esett szó régi sztorikról, mi számít még kultúrált szemlegeltetésnek stb. Az igazán durva a délután volt, meeting után elmentünk csekket befizetni, majd kisboltba, mert csokit, meg jegeskávét akart venni. Nem csináltam semmi különöset, csak rádőltem a pultra, mert arra vártam, h sorra kerüljön és fizessen, de úgy látszik aznap ennyi is elég volt ahhoz, h kicsit megboruljon. Míg a csajszi beütötte a cuccokat a gépbe töbször végig simogatta a hátam. Utána elmentünk cigit venni, ahol kikérte magának, h folyton beégetem a dohányboltban, amin én csak röhögtem. Leültünk a szokásos helyünkre, és észre sem vettük, de közel másfél órát beszélgettünk. Nem terveztük, így sikerült, neki úgyis csörög a mobil, ha valami lehal, én meg mondtam L-nek, h hívjon ha kellek, mert a saját részemet elintéztem. Miután visszamentünk mondta, h ő indul, amire csak annyit válaszoltam, h hajrá, én még megcsinálok pár mailt. Furcsa mód megint addig beszélgettünk, h megvárt, így aztán a megállóban folytattuk egymás piszkálását. Ennek az lett a vége, h amikor nem figyeltem, mert azt néztem, h jön-e már a villamos megfogta a seggem. Egy pöppet meglepődtem, de pont jött a vili, felszálltunk, beálltunk úgy, h elférjenek tőlünk, majd mikor felszabadult két hely, akkor leültünk, és lightosan folytattuk, egészen addig, míg le nem kellett szállnom. Akármennyire szórakoztatóak az ilyen napok, azért örülök, h nem mindegyik ilyen, mert baromi fárasztó lenne.

Jövő héten meg fogok dögleni a melegtől…

 
Leave a comment

Posted by on July 29, 2017 in me, work

 

Leave a Reply

 
